lördag 21 februari 2009

Vidde igen!

Jag lyckades få en chans att träffa Vidde igen i veckan. Här får man ta alla chanser som dyker upp, även om det betyder att dyka upp oanmäld hos folk sent på kvällen! Först såg Vidde lite fundersam ut...
"Vem kommer så här dags? Men... är det inte...?"

...men sedan såg han vem det var!
"...FASSE!!!"
Och här kommer dagens rea-fynd! Det är skorna jag köpte åt Vidde i London. De såg pyttesmå ut i affären, men visade sig var alldeles för stora när vi jämförde med Viddes ännu pyttigare fötter. Förmodligen kommer han att ha lärt sig gå innan de är lagom men det gör ju inget!

Visst är de söta?

1 kommentar:

  1. Men... vad gulliga skor!! Men gulligare är Vidde!!
    Jaha... man får inte dyka upp oanmäld hos folk sent på kvällen i Sverige??? Vad tråliga ni är!!! haha... jag skojar, jag vet det!!
    Men du får gärna komma till mig oanmäld när du vill okej?
    Kram!

    SvaraRadera

Frusen födelsedag

Jag har så mycket att göra just nu att jag inte ens hinner rapportera om det! Men igår lyckades jag ta en paus för att fira Maries födelseda...