onsdag 5 oktober 2011

Inredningsplaner


Nu har jag fått hem min matta! Inger var så snäll och skjutsade mig till Lauritz så jag slapp bära hem den själv. Nu ska den få ligga nerpackad i så där en fyra månader tills det är dags att flytta och då ska den få pryda min nya lägenhet.

Om ni undrar vad det är för plastinslagen tingest som står på mattan, så är det en av de två små fåtöljerna som jag passade på att inhandla Åhléns medan jag ändå hade chaufför. De ser ut så här:
Foto från Ahlens.se
Jag veeeet att jag inte skulle köpa några möbler innan jag flyttar men de är ju så söta! Och kostade bara 995kr/st! Och kommer att passa så bra ihop med den nya mattan! Dessutom är de så pyttesmå att de knappt passar in under beteckningen "möbler" - båda två fick ledigt plats i baksätet på bilen, så de kan nog mera betecknas som prydnadsföremål och jag kommer inte ihåg något förbud mot att köpa prydnadsföremål!

(Jaså, säger ni det! Förbud mot att köpa någonting överhuvudtaget till nya lägenheten innan jag flyttar! Aj då!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Valutbildning

Eftersom jag har anmält mig att jobba som röstmottagare i EU-valet, så blev jag kallad till ett utbildningstillfälle. Det var lite svårt att...