söndag 2 oktober 2011

Den är min!

Äntligen, äntligen har jag lyckats ropa hem en svart-vit Kelimmatta som jag suktat efter så länge. Den är lagom stor, 237x185, och slutade på 4600kr – sedan tillkommer ju lite provision och klubbslagsavgift, så totalt 5615kr, vilket jag tycker är OK. Den senaste liknande mattan jag bjöd på (max 5000) slutade på 7400, så det man får nästan beteckna det som ett reafynd! Så här ser den ut:
Foto från Lauritz.com
Den kommer att bli jättefin i min nya lägenhet (som inte finns än) ihop med möblerna som jag tänker köpa (och som alltså inte heller finns än). Man kan väl säga att jag har en vision!

Nu saknas bara några få saker på min lista: en Tang-häst, soffa, soffbord, fåtöljer, kristallkrona, köksbord, köksstolar, ett tiotal klädhästar och lite annat smått och gott. Det går framåt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sköna maj, välkommen!

  Idag kändes det verkligen som om våren är på väg! Eller kanske redan är här... Ganska stor gradskillnad mellan morgonen och eftermiddagen,...