torsdag 17 november 2022

Come From Away 2.0

 
Jaha, då har man sett Come From Away, då - igen! Det var ju bara lite drygt två år sen jag såg den senast på samma teater men...

I och för sig tyckte jag den var väldigt bra då och jag tyckte inte att den var mindre bra nu - tvärtom - men det retar mig lite att inte kunna välja bort den ur abonnemanget om man inte ville se den igen. Men det får vi ta igen nästa säsong när vi förmodligen inte kommer att ha något abonnemang alls!

 
Och eftersom det inte var någon paus fick vi se till att käka lite innan för att inte svälta ihjäl - det blev Vila så det var nära. Min årliga hamburgare antagligen, god och till bra AW-pris = 185kr inkl dryck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Doktor Glas

  Eftersom vi förra gången fick åka hem igen besvikna pga inställd föreställning av Doktor Glas, var vi inte säkra på att den inte skulle b...